BEKENDMAKING
De Voorzitter van het Vast Bureau,
Conform artikel 285§1 van het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017;
BRENGT TER KENNIS VAN HET PUBLIEK
src="/Bestuur/Bekendmakingen/Besluitenlijsten/Besluitenlijst_raad_voor_maatschappelijk_welzijn%3A3UcFfzfDR3-wM6KbzpG0cg/20201109_ocmw_rmw_besluitenlijst.std?subobjectname=dsimg__8c4f5d89.jpg" dat de Raad voor Maatschappelijk Welzijn bijeen is gekomen op 9 november 2020 in het gemeentehuis te Zonnebeke en onderstaande besluiten heeft genomen. Deze besluiten werden gepubliceerd op de website van de gemeente Zonnebeke en conform art. 330 gerapporteerd aan de toezichthoudende overheid.
LIJST MET BESLUITEN
1. Aanpassen rechtspositieregeling, formatie en organogram
De raad keurt de aanpassingen binnen de rechtspositieregeling, de formatie en het organogram goed.
2. Herziening reglement huishoudelijke hulp met dienstencheques
De raad keurt het herziene reglement huishoudelijke hulp met dienstencheques goed.
Conform de bepalingen in het Decreet van 26
maart 2004 inzake openbaarheid van bestuur kan er inzage gevraagd
worden via de gemeentelijke website (klik
hier).
Conform art. 287 en art. 332 van het Decreet Lokaal bestuur kan men
tegen bovenstaande besluiten van de Raad voor Maatschappelijk
Welzijn binnen de 30 dagen na deze bekendmaking beroep aantekenen
bij de toezichthoudende overheid (klik
hier).
Met oprechte hoogachting,
De Algemeen Directeur
ALAIN WYFFELS |
De Voorzitter van het Vast Bureau DIRK SIOEN |
Gemeentebestuur Zonnebeke • Langemarkstraat 8 • BE-8980 Zonnebeke
051 48 00 60 • 051 78 07 40 • info@zonnebeke.be • www.zonnebeke.be