De Watergroep stuurt sms of e-mail bij ongeplande storingen (proefproject)

De Watergroep doet al het mogelijke om de watervoorziening op elk moment van de dag te garanderen. Toch kunnen er soms onverwachte storingen opduiken, waardoor de waterlevering tijdelijk onderbroken kan zijn. Dan is het belangrijk om klanten zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. De Watergroep startte eind april met een proefproject waarbij je een sms of e-mail krijgt bij ongeplande werken en storingen.

Heeft De Watergroep een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer van jou in haar databank (via de klantenzone van De Watergroep)? Dan word je vanaf nu automatisch op de hoogte gebracht bij een ongeplande waterstoring. Krijg je tussen eind april en eind juni een sms- of e-mailbericht? Dan ontvang je aan het begin van de zomerperiode ook een korte online tevredenheidsbevraging over deze meldingen.

De meest recente informatie over waterstoringen en -werken van De Watergroep is ook steeds terug te vinden op dewatergroep.be/storing. Je kan ook terecht op het centraal telefoonnummer 02 238 96 99.