Klantplantdag

Wist je dat maar 25% van onze inwoners veel vertrouwen heeft in het bestuur? Dit vertrouwen wordt voor een groot stuk bepaald door jouw contact met de klant: hoe jij dus met onze inwoners belt, mailt of afspreekt.
Stads- en gemeentemonitor
Cijfers 2022

Kun je hen vlot en vriendelijk helpen, te woord staan of antwoorden bieden? Dan stijgt het vertrouwen in het gemeentebestuur. Dat lijkt logisch, maar toch wordt het vaak vergeten. Dat bewijzen volgende praktijkcases:

Deze voorbeelden zijn geen kritiek richting bepaalde personen of diensten, maar wel een voorbeeld van hou jouw klant contact kan ervaren. 

Heb ik wel klanten? Ja, de persoon die jij tracht te helpen, is jouw klant: een burger, vereniging of zelfs collega.
Iedereen van ons bedient klanten.

  • Heb jij ideeën om ons beter te organiseren die klanten te bedienen?
  • Of krijg je zelf te maken met andere problemen die je ons wil vertellen? 

Bekijk het digitaal prikbord hieronder en vul gerust verder aan.
Ben je wel/niet akkoord met een stelling die er al staat? Geef een duimpje.

Heb je vragen? Mail Ward of Bo.

Gemaakt met Padlet
zonnebeke-grafisch-element-zon
zonnebeke-grafisch-element-beek
zonnebeke-grafisch-element-zon